Wednesday, May 18, 2011

Soalan Yang Tiada Jawapan...

 Kau pernah tanyakan aku tentang "kemanakah cintaku pada dirimu ketika aku bersamanya..."
Lelaki dilahirkan dengan penuh keegoan..
tidak ku nafikan aku sememangnya memiliki sifat ego yang sangat tinggi..
itu lah kekurangan aku yang aku cuba untuk hakis dari diri aku...

Disini aku akan berikan jawapan kemanakah perginya cinta aku ketika aku bersamanya..
Melupakan seseorang yang pernah dicintai bukanlah sesuatu yang mudah..
segala rasa cinta dan sayang terhadap diri mu aku letak di suatu sudut di dalam hati aku..
tidak pernah aku menyingkirkan rasa itu walaupun sedikit..

dan aku yakin engkau tertanya-tanya apakah perasaan aku terhadap dia ketika aku bersamanya..
jawapan untuk soalan ini ada padamu..
seperti mana apa yang kau rasakan ketika engkau bersama dia..
itulah yang kurasakan...

segalanya bermula atas kesilapan diriku...
apabila aku sedar akan kekuranganku....kesilapanku...
lantas aku mengambil peluang untuk memperbaiki keadaan..
memohon maaf kepadanya..dan akahirnya dia memahami..
namun segalanya telah terlambat..
engkau telah pun bersamanya...
yang belum pasti akan ku miliki semula...
selamanya.............

No comments:

Post a Comment