Saturday, May 21, 2011

Kali Kedua dan Yang Terakhir

Hari ini seperti biasa aku akan keluar makan tengah hari bersama sahabatku..
namun aku dikejutkan kerana kami tidak berdua..
selagi lagi buat Kali Kedua aku keluar bersama insan yang kucintai tetapi untuk bersama lelaki yang lain..
mungkin untuk Kali Pertama aku sudah bersedia untuk menghadapinya..
tetapi buat Kali Kedua ianya tidak dirancang sama sekali..
aku belum menyiapkan diriku untuk berhadapan dengan mereka..
mungkin juga kerana masih ada sedikit rasa sakit ketika Kali Pertama..
aku hanya mampu berdiam diri...
melayarkan lakonan di atas muka bumi...
menyuburkan senyuman yang kelihatan plastic..

selepas Kali Pertama aku sudah berjanji dalam diri aku agar tidak akan keluar bersama mereka lagi..
kerna rasa sakit masih lagi terasa..
aku perlukan masa untuk semua itu..
hanya blog ini yang akan menjadi saksi cinta aku kepadanya...
segalanya akan ku abadikan disini..

No comments:

Post a Comment