Monday, May 16, 2011

Hari - hari yang berlalu...

Sang pujangga pernah mengatakan bahawa "bahagia seseorang itu terletak pada kebahagiaan org yang dicintai dan disayangi" namun tidak semua mampu melakukan nya..

Setiap hari ku tempuh dgn penuh ketakutan... kesabaran.. namun aku sentiasa berusaha untuk mengukir senyuman di bibirku.. agar mereka juga bahagia..
dalam ku sendiri..
aku menangis mengenangkan dirimu...
ku cuba pendamkan segalanya..
perasaan cemburu..
perasaan sedih..
keinginan untuk memiliki mu...
keinginan untuk memelukmu...
keinginan untuk bersamamu...
keinginan untuk bergurau senda bersamamu...
tapi apa kan daya aku hanya mampu melihat kau tersenyum brsama sidia..
segala janji-janji mu dulu telah ku lepaskan..
kerna aku tahu bukan lah mudah untuk menunaikan janji..
segala yang berlaku ada hikmah nya..
mungkin bila kau mula sedar akan ke ikhlasan hati ini..
aku tidak lagi berada di samping mu..
maka blog ini lah satu2nya bukti cinta aku pada kau..
akan ku cuba hilangkan perasaan ini terhadap dirimu..
moga Allah akan berikan aku lebih kekuatan untuk tempuhi hari-hari yang mendatang..
Amin.....
 p/s : Dan Bila Esok...

p/s : I Never Told U

p/s : When You're Gone.. ^_^

Be Strong!!

No comments:

Post a Comment