Sunday, May 15, 2011

Akhirnya..

Ok guys im back... ingat lg tak Miss N?? Si Nakal yang sukakan donat.. yeah its all about her.. 
sebelum tu aku nk cerita tentang seorang sahabat.. Saznie.. haha dia suka orang panggil dia dgn nama tu
walaupun tak ramai yang panggil dia guna nama tu..
Aku tau bila korang dengar nama saznie...wahh ni mesti hensem orangnya.. well its true..
seorang yang baik hati.. bercita-cita tinggi.. yang mempunyai skills... 
banyak bende yang aku belajar dari dia..
aku kenal dia sejak awal semester aku belajar kat IKM Sik.. 
Bermula dari aku kenal dia..macam2 yang kami lakukan.. yang baik..yang nakal..
haha lawak kalau dikenangkan semula.. dua tahun bersama.. bukan satu masa yang singkat..
kau sahabat kau lah teman.. even kami nak sambung belajar pon tempat yang sama..
kos yang sama..haha kalau boleh tu tak nak berpisah la katakan..
well he is such a good guy ^_^

So now we back to the top.. cinta itu buta kan?? hehehe sememangnya... cinta itu tidak mengenal erti usia... paras rupa mahupun harta.. 
kalau dah suka maka sukalah ia walau siapa pun yang kita cintai..

dan jangan lupa cinta itu tidak semestinya memiliki.. 
apa pun yang terjadi kehidupan mesti diteruskan..
 begitulah juga ceritera hidup ku..
antara sahabat dan cinta.. hehe bukan suatu yang mudah kan...
cinta mungkin akan datang lagi tapi sahabat... hanya sekali se umur hidup..
aku harap Saznie dan juga Miss N hidup bahagia..
pesanan untuk saznie..take care of her.. anythings happen to her.. u will face me..
and Miss N u too.. take care each others... jgn nakal2..
walaupun sebenarnya aku tak patut ada dalam situasi ni aku minta maaf sebab dah banyak menyusahkan korang berdua.. mungking ini pengakhirnya.. but dont worried.. 
friendship is about the most beautiful things in life..
so take care buddy.. ^_^

p/s : Miss N yang comel.. ^_^

p/s : Saznie yang sdg cover.. haha (jgn marah) ^_^

Yang pertama belum tentu jadi yang terakhir tetapi yang terakhir adalah yang abadi.. gud luck you guys!

No comments:

Post a Comment