Friday, June 3, 2011

Melupakan mu....

Hari demi hari.... 
minit demi minit....
saat demi saat....
Aku lalui penuh dengan kenangan bersamamu...
kini sudah sebulan berlalu..
kau masih bertakhta di hati....

Melupakanmu..
bukanlah suatu yang mudah bagiku...
Melupakanmu...
tak pernah tertulis dalam kamus hidupku...
Melupakanmu...
bukanlah sesuatu yang mampu aku lakukan...
Melupakanmu...
mustahil bagi aku yang amat mencintaimu...

walau ramai yang menasihati aku agar melupakan engkau..
namun itu bukanlah kemampuanku..
walau ramai yang mengatakan tidak baik tentang engkau...
namun itu bukanlah sesuatu yang dpt mengoyangkan cinta ini..
 walau apa pun yang terjadi..
aku tetap mencintaimu..

kini kau jauh di mata..tiada lg facebook..tiada lg blog..
hanya gambar dn kenangan kita bersama yang dapat aku jadikan penawar rindu..
semoga suatu hari..
kau akan mengerti sayang...

== DONAT ==

3 comments:

  1. dugaan..
    yg pth akn tumbuh,
    yang hilang berganti..
    tapi hati??
    huu.. tuhan saja yg tahu
    pahitnye perpisahan tue..
    sabar..

    ReplyDelete