Wednesday, June 1, 2011

Kau dan Aku

Setelah beberapa bulan aku tak update blog aku akhirnya aku berjaya merajinkan jari jemari aku ni utk kembali menyentuh papan kekunci blog aku..wahh ayat xmau kalah..hehe.. so kali ni aku kembali lagi dengan cerita yang baru di tempat yang lama bersama dengan yang baru...haa jgn dok pening kepala..

            Dah hampir 2 bln aku kat campus..macam2 yang aku lalui, biasa la kehidupan tak pernah lari dari masalah dan panca roba... so one day aku keluar untuk study photoshoot sikit..biasa lah baru nk belaja.. then sambil aku brjalan di tepi pantai, pandangan lensa camera yang ku pinjam tertarik ke arah seorang gadis yang sedang duduk di tepian pantai tersebut.. lalu tanpa segan silu aku pun snap lah pic dia..haha suka2 hati aku je..

p/s : thanks to our photography
lokasi : Pantai Merdeka, Sungai Petani, Kedah.

Nama dia Miss N..hehe nama penuh tak perlu la ye...tp org suka panggil dia ni donat... ^_^ hehe comel kan..bila kali pertama aku snap pic dia, dalam tak sedar rupanya hati aku juga telah snap hati dia senyap2..haha..tapi dia ni mmg berbeza dengan girls-girls yang pernah aku kenal sebelum.. baik hati.. comel.. hehe kalau dia baca ni mmg x tido malam la jawap nye... hehe.. seorang gadis yang mengikut kata.. pandai ambil hati.. manja..  makin hari kami semakin rapat..kami bahagia bersama..sehingga membawa kepada suatu hari yang mana baru aku sedar kita cuma mampu merancang Allah yang menentukan.. waktu kami bersama sememangnya singkat tapi dalam waktu yang singkat tu aku dapat rasakan kasih sayang dia.. belum ada perempuan yang pernah menyayangi aku seperti dia... memang aku mengaku apa yang terjadi datangnya dari kelemahan aku sendiri.. tu la dah dapat yang terbaik dok gatai pi cari yang lain..haa padan muka aku sendiri.. kini segalanya menjadi kenangan.. gelak tawa kami bersama akan ku kenang.. blog ni menjadi saksi cinta kita..

p/s : hehe merayu-rayu nk tgk jgak... degil nye dia...

p/s : manis wajah mu tersenyum di samping ku..

p/s : kenakalan sidia..hehe suka kacau bf dia tgh drive.. rindu saat2 itu..

haha terlebih suda..itu jela yang mampu aku cerita kan buat masa ni.. nanti kalau2 ada waktu free lagi InsyaAllah aku akan selalu update... see ya next time.. ^_^"



2 comments: