Monday, December 20, 2010

Hari ni aku nak cerita tentang satu kisah
One day aku call sorang kwn perempuan..
kami bersembang tentang masa lalu..tentang apa yang sedang terjadi..
dari situ terbongkar lah sedikit rahsia..
namun bukan rahsia tu yang aku nak kongsikan disini..

kawan aku ni seorang perempuan yang comel..
kami pernah menjalinkan hubungan di suatu ketika dahulu..namun xde jodoh la katakan..
dia ni agak kasar tp pada aku itu agak comel..hehe...
dia ni tak suka kalau orang cakap tak habis.. aku ni pulak jenis suka cakap separuh..
so mmg  kena je la dgn dia.. ahahaha..xpela terima jew...
Bercerita tentang seorang lelaki..
or maybe lebih dari seorang..hehe..
dalam rancak perbualan.. dia berkata "apa yang dia boleh bagi kt pmpn tu?? xde apa.."
aku seorang yang suka berfikir or menganalisis
jadi bila dia cakap mcm tu terhadap orang lelaki secara automatiknya aku pun terasa..
ahahaha payah sikit kan aku ni...
tapi aku jenis diam je... dalam hati "owh ok mcm tu rupanya"...
jadi aku pun teruskan mendengar cerita beliau...
sampai di suatu ketika dia cakap "arghh dia tu dh la jahat..hodoh lak tu...hodoh2!!"
hahaha sekali lagi aku seperti berdiri di hadapan cermin...
owhhhh tidakkk ahahaha dalam hati aku berfikir.. "mesti aku pun mcm tu kan..huhu"
Manusia mempunyai cara berfikir yang tersendiri...ada yang ok ada yang x ok...
but for me aku me relatedkan suatu keadaan dgn satu keadaan yang lain..
yang pasti aku xkn ckp kalau aku rasa sesuatu sbb aku risau mybe apa yg aku akan ckp akan mengguris hati org di sekeliling...

So kita xleh nk menilai seseorang dari luaran nye sahaja....
pada mata kasarnya mungkin seseorang itu nampak biasa..
tapi pasti ada sesuatu yang istimewa dalam diri setiap individu yang ada di luar sana...

"senyap bukan bermaksud ya ataupun akur...namun itulah tanda seseorang itu sedang memikirkan sesuatu"

No comments:

Post a Comment