Sunday, December 19, 2010

Assalamualaikum.. Selamat datang ke blog yang baru je aku buat pada 19 December 2010..haha actually aku masih baru nk belajar tentang blogger ni... anyways kalau ada apa2 nasihat or bimbingan utk memajukan lg blog aku ni..just say it.. Muhammad Ismail bin Ibrahim nama diberi.. selamat lahir ke dunia pada 13 December 1991.. boleh panggil aku Is or mail..or anything yg ok la....


                                                           Simple of me ^_^



MY EDUCATION

          Recently aku study kt IKM Sik Kedah... pada aku bermula dari bawah adalah lebih baik sebelom ke tempat yg lebih tinggi sbb dari sini byk ilmu yg kita dpt perolehi seperti basic2 pembelajaran..huh membebel lak kan..haha.. oke aku masuk IKM Sik pada 29 Jun 2009 dan akan berakhir pada Jun 2011. So skrg ni aku sedang praktikal di Biosys Solution Sdn. Bhd. yg terletak di Kompleks Yik Foong Ipoh. Sape2 yg dekat tu moh le jenguk teman..


                                                 Haa mana satu teman?? teka2...ahaha...

                                                  
                                                 Gambar pada hari terakhir di IKM Sik

No comments:

Post a Comment